سه‌شنبه، تیر ۳۰، ۱۳۸۸

پیامک

پیامک های عاشقانه مان را به تاریخ و ساعت و دقیقه از برم، اما دروغ چرا ثانیه اش را فراموش میکنم! به ثانیه ها اگر فکر کنم که بیشتر بی قراراین فاصله ها می شوم، بین خودمان باشد گاهی خودم را با آتش بعضی از همین پیامک های عاشقانه مان گرم می کنم، می دانم تو هم گاهی که در دل شب دهانت خشک می شود از همین پیامک های عاشقانه مان می نوشی،، اگر به رویم نیاوری اعتراف می کنم که همیشه پیامک های عاشقانه مان را می بوسم، من هم به رویت نمی آورم که همیشه پیامک های عاشقانه مان را می بوسی
بی پروایی پیامک های عاشقانه مان، شرم چشمان تو را با برق نگاه من شریک می کند
این آخرین پیامک عاشقانه مان اما ذخیره نمی شود! حجم این حافظه ام هم تمام شد و هنوز حافظه ای با حجم بیشتر ساخته نشده! چه خوب که جایی هست که پیامک ها را رصد و نگهداری می کنند تا امنیت خصوصی ترین نجواهای ما نیز به خطر نیفتد! یادمان باشد یک نسخه از پرونده پیامک های عاشقانه مان را از آنها تقاضا کنیم..

۳ نظر:

زهرا گفت...

پیامک های عاشقانه را که هیچ آن هایی را که معمولی اند را هم گاهی که از عزیز باشند می بوسم.

Faezeh گفت...

:) dus dashtam ino

عکاسه بی عکس گفت...

payame asheghane one ke man 2 bar zand zadam 1 bar khab bodi 1 bar khone nabodi